2011. március 24., csütörtök

Gatyó

Még valamikor Lilu után elraktam egy kedvenc-gatyámat, hogy ki kelldobni/el kell ajándkozni, mert már soha nem lesz rám jó... Az van rajtam... :D És nagy... ;) (és erről jut eszembe, hogy van még egy ilyen gatyám, ami 1x volt rajtam, meg kell keresnem...)
Az a "legrosszabb" ebben a 47kg-s állapotban, hogy engem nem zavar... :) Sőt... Jó, néminemű segg jól jönne, tekintve, hogy most nincs SEMMI, de tényleg semmi, de a többi nem zavar... Még az sem, hogy Dani borostyánlánca lötyög a nyakamon, míg mikor Lilué volt, sóhajtoztam, hogy igazán lehetne benne egyetlen egy gyönggyel több, hogy kényelmes legyen... Hát most kényelmes... :) Egyelőre a mellem még nem tűnt el, úgyhogy köszönöm, jól vagyok... :) Ha az is eltűnik, akkor leszek nagyon szarul... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése