2011. március 24., csütörtök

A másik életem...

A másik életemben pillanatnyilag ikrekkel vagyok otthon, de közben felfelé ível a karrierem íróként, szívesen eljárok horgászni, és néha egy masszázsra is eljutok, esetleg manikűröshöz... 5 gyereket szeretnék...
Levi meg a katonaságnál szolgál, űrhajós szeretne lenni, bármit megszerel, feljavít, és istenien főz...

:)))))))))))

Nekiálltam újra Sims3-at játszani... :) Tavaly előtt akkor hagytam abba, mikor a második gyerekünk is lány lett, pedig én addira már tudtam, hogy igazándiból fiam lesz.
Most is megvolt a kísértés, hogy abbahagyom, mert megint lány lett a második, ráadásul valami programbogár (bug) miatt, bár nem egyszerre születtek, egy idősek, mégis folytattam.
És már azt is tudom, hogy miért leszenk lányaim... :) Ugyanis, ha a lány kezd ki a pasival, gyereknemzés céljából, akkor lány szüetik, ha a pasi kezd ki a nővel, akkor fiú. Szóval ja... Eszerint mindig "én" kezdek ki "Levivel" :)

Érdekes, hogy mikor megszületett a "második lányom", beírtam a nevét, utána kérdeztem Levitől, hogy mi legyen a neve, és ugyanazt mondta... ;) Azért messzemenő következtetést nem vonok le ebből, ismerem magunkat, ha meg is lenne a következő babáinknak a tutibiztos neve, akkor is eltántorodnánk, ha élesre fordulna a dolog. Daninál is ez volt... :)

Szóval emiatt, a "másik életem" miatt nem vagyok mostanában MSN, facebook... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése