2011. március 29., kedd

8


8 éve, hogy megismertem...
...és kb 1 óra után, már TUDTAM, hogy ez más lesz, mint a többi discos-összejövetel... Hisz megfogta a kezem, míg "A"-ból "B"-be mentünk! :-O
...és a számomat is elkérte...
...és együtt kajáltunk buli után...
...és ott is szorongatta a kezem... (közben a haverja az asztalra borulva aludt... :D)
...és másnap tényleg felhívott...
... és harmadnap találkoztunk...
...és utána kártyalemerülésig telefonáltunk...
...és utána minden nap találkoztunk...
...és egy hét se kellett, hogy tudjuk mindkettem, megtaláltuk a másik felünket...
...és már 3 hónap után együtt laktunk egy hetet...
...és az Apukám nem akadt ki ezen! :)
...és nem volt kérdés, hogy amint lesz munkám, összeköltözünk...
...és 5 hónapja ismertem, mikor összeköltöztünk...
...és 9 hónapja, mikor megkérte a kezem...
...és, bár nem hiszem soha, hogy tudnám ennél is jobban szeretni, mégis napról napra, percről percre jobban szeretem...

...már 8 ÉVE...


2 megjegyzés: