2012. január 5., csütörtök

:-S

Az előbb találtam FB-on:

http://baluguru.blog.hu/2012/01/03/hulyek_az_egeszsegugyben

És olyan ismerőseim írták rá, hogy milyen jót nevettek, akikből ezt baromira nem néztem volna ki...

Szerintem nagyon nem vicces, és nem szőke, ha valaki, aki babát VÁR x hete, és vérezni kezd, és közlik vele, hogy méhen kívüli terhes, azt mondja műtét előtt, hogy nem kaphat gyógyszert, mert terhes... Ez nem szőkeség, hanem sokk... Hányan írják, hogy fel se fogták, hogy pl sürgősségi császár lesz? Akkor azt hogy lehet felfogni egy pillanat alatt, hogy a várt baba méhen kívül volt, és nincs, és műtét, és még ki is röhögnek, ha azt mondod, hogy terhes vagy???? Ez vicces????

A többit sem tartom viccesnek, inkább szánalmasnak, hogy ennyire lenézik az ember, mert félreért egy latin szót... Kisparaszt (vagy Gázsibácsi, tökmindegy) bácsinak miért nem lehet azt mondani, hogy agyrázkódása volt? Miért kell "commoti cerebri"-zni? Hogy utána lehessen röhögni rajta???
 Illetve esetleg fel kéne rendesen világosítani mindenkit, akár iskolában, akár esetleg netalántán otthon?! akkor nem lenne, hogy "esemény utáni kell, mert seggbed.gtak"... :-S

 Mikor gimis voltam, az egyk tanárnő mesélte, hogy egyszer bevittek egy lányt a kórházba, aki beesett a vonat alá, és a vonat levágta mind a két lábát... A lány sírva könyörgött, hogy had menjen haza, mert neki TÁNCOLNI kell ma mennie, esküvőre hivatalos... :( Kb 15 évesek lehettünk, suhancok, mégse nevetett rajta senki, inkább a könnyünket törölgettük...

 Szóval nekem nagy csalódás volt, hogy ilyenen nevetnek... :(

1 megjegyzés: