2011. november 7., hétfő

Úgy 3 hete, egyik reggel úgy ébredtem, hogy fáj a kezem, a vállam környékén, vagyis inkább hónalj körül. Gondoltam elfeküdtem, amin nem is csodálkoztam, hisz ugye Danival alszom...
Aztán múlt héten megnt fájt, valahogy jobban figyeltem rá, és kitapogattam, hogy honnan indul a fájdalom? A mellemből... egy csomóból... A hónaljamig... (mármint nem olyan nagy volt a csomó, csak a fájdalom tartott addig)
Persze megijedtem. Pontosabban, igyekeztem tudatosan NEM megijedni, de Levire ráparancsoltam, hogy mostmáraztán TÉNYLEG megyünk nődokihoz, amúgy is esedékes a dolog.
Mindemellett az utóbbi 2 hónapban, félidőben alig bírok lábra állni, annyira fáj a petefészkem... Néhány órát szenvedek, aztán elmúlik...
Ma voltunk dokinál. Mondhatom, feldobott a tudat, hogy fent is, lent is vizsgálni fog... :$ :-S
Nem részletezem, a lényeg, hogy a petefészkemben van egy miniciszta... Semmi komoly, azt mondta, néhány cikluson belül kiürül magától, 3 hónap múlva kontroll... Úgy legyen! :)
A mellemben a csomó meg eltűnt... Annyira tipikus! :) Mondjuk nem bánom a dolgot, kicsit sem! Biztos csak valami tejcsatorna elzáródás lehetett, vagy ilyesmi, kis Dannám meg megoldotta...
És két hét múlva visszatérek a fogamzásgátlót szedők táborába! :D Kíváncsian várom a dolgot, Lilunál is ugyanezt szedtem, és akkor szörnyű volt... 2 hetente megjött, Lilu nem aludt tőle... De egy próbát megér... Hátha néhány kiló is felszalad rám... Aztán, ha felszaladtak a kilók, és kitomboltuk magunkat, és elfogyott a 3 havi adag... Nos meglátjuk... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése